Patarimai, norint sėkmingai išlaikyti biologijos egzaminą

Patarimai, norint sėkmingai išlaikyti biologijos egzaminą

Mingintės Bertašienės „Gamtos mokykla“. gamtosmokykla.com nuotr.

Prisiminus vidurinės mokyklos laikus, brandos egzaminai ir jų laukimas daliai mūsų, kurie šiandien jau auginame savo vaikus, atrodė kaip vienas atsakingiausių gyvenimo etapų. Ir, iš tiesų, nors egzaminai ateina ir praeina, jie atlieka reikšmingą vaidmenį, susijusį tiek su būsima jaunuolio profesine veikla, tiek – ir savirealizacija. Tad, tiek, žinoma, patys egzaminus laikysiantis vaikai, tiek ir tėvai, kurie, ne paslaptis, iki atžalai sulaukus pilnametystės, yra už pastarąjį atsakingi, turi padaryti viską, jog šis žingsnis būtų kuo sklandžiau įveiktas. Šiame straipsnyje pasidalinsime keliomis, tikimės, naudingomis pasirodysiančiomis įžvalgomis, kaip sėkmingai išlaikyti biologijos egzaminą.

Kaip pabrėžia „Gamtos mokyklos“ biologijos korepetitorė Mingintė Bertašienė, siekiant tinkamai pasiruošti biologijos egzaminui, o, atėjus lemiamai dienai, šį sėkmingai išlaikyti, pirmiausia, žinoma, reikia to norėti. Paskui (o tai, sutikite, ir yra pati sudėtingiausia užduotis) – atrasti sprendimą, kaip tinkamai įsisavinti reikalingą informaciją. Jei, per, sutikite, gana ilgą laiką, praleistą mokykloje, vaikui nepavyko atrasti sau tinkamiausios, efektyviausios mokymosi strategijos, tikėtina, kad per likusius kelis metus šiuo atžvilgiu teigiamų pokyčių taip pat nebus. O ką jau kalbėti apie tas situacijas, kai mokslams didesnį dėmesį nusprendžiama skirti tik paskutiniais mokslo metais. Bene racionaliausia išeitis, kurios alternatyvą turėtų įvertinti tiek vaikai, tiek tėvai – korepetitorių paslaugos. Šiuo atveju – individualizuotos biologijos pamokos, nukreiptos į pagalbą ruošiantis biologijos egzaminui.

Papildomų individualių pamokų metu, priešingai nei įprastuose užsiėmimuose mokykloje, kuriuose dalyvauja daug mokinių, tarpusavyje besiskiriančių turimų žinių lygiu, mokymosi sparta, tikslais ir kita, dėmesys skiriamas konkrečiam besimokančiajam. Išgryninus pastarojo turimas spragas ir, atsižvelgiant į biologijos egzamino užduotyse vyraujančias tendencijas, galima pasiekti iš tiesų gerų rezultatų. Ir, negana to, pastarieji pasireiškia ne tik aukštu balu, kurio galima tikėtis, išlaikius biologijos egzaminą. Korepetitorės Mingintės tikslas – užtikrinti, jog net sudėtingiausios biologijos temos būtų pateikiamos suprantamai ir įdomiai, tam pasitelkiant ne tik vadovėlius, bet ir vaizdines bei garsines priemones. Tokio metodo rezultatas – ne tik naudingi, bet ir įtraukiantis, įdomus bei, kaip dažnai išsireiškia ir patys mokiniais, smagūs užsiėmimai.

 Jei, visgi, egzaminui nusprendžiama ruoštis savarankiškai, svarbu suprasti, jog biologija – ne tas mokslas, kurį, vaizdžiai tariant, reikia pakanka „iškalti“. Tai reikia suprasti ir, galiausiai, pamilti. Dėl šios priežasties pakankamai dėmesio turi būti skiriama ne tik praktikai, bet ir teoriniams šios gamtos mokslų srities disciplinos aspektams. Būtent tai, pasak biologijos korepetitorės, ir yra jos mokiniams puikiai pažįstama bei praktikoje taikoma paslaptis, padedanti geriau įsisavinti teorinius dalykus.

Atsakyti

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus rodomas.

Naujienos iš interneto