Unsplash nuotr.
Neišvengiami nauji 2025 metai su savimi atneš ne tik pokyčius kalendoriuje. Taip pat neišvengsime ir naujovių SEO pasaulyje. Jau dabar galime matyti, kokios technologinės naujovės iš praėjusių metų bus toliau tęsiamos ir taip pat prognozuoti, kokios naujovės galbūt taps reikšmingomis. Pasižiūrėkime, kaip reikėtų pasiruošti ir kaip išlikti priekyje siūlo profesionali SEO agentūra Market Rats.
Didesnė dirbtinio intelekto (DI) integracija paieškoje
Jau praėjusiais metais matėme vis didėjančią DI integraciją ne tik įvairiose sistemose, bet ir pačio Google paieškoje. Štai, pavyzdžiui, Google vis daugiau kam rodo savo dirbtinio intelekto sugeneruotas informacines santraukas – atsakymus į paieškose įvestus klausimus ir panašiai.
Tačiau DI integracija svarbi ir dėl to, kad vartotojai vis dažniau veda ne normine, o šnekamąja kalba ir ketinimų išreiškimu paremtas užklausas. Jie tikisi greitų, tiesioginių atsakymų, o nebūtinai nori nuorodų sąrašo.
Taip pat skaitykite
Tokios platformos, kaip ChatGPT ir Google SGE tenkina šį poreikį ir pateikia glaustus, tokio formato rezultatus. Norėdamos išlikti konkurencingos, įmonės turi pasitikėti savo SEO agentūra, kad pavyktų optimizuoti informaciją taip, jog jų turinys būtų lengvai prieinamas, suprantamas ir aktualus dirbtinio intelekto algoritmams.
Didesnis dėmesys kūrėjų autoritetui ir N-E-E-A-T
Kadangi dirbtinis intelektas geba generuoti milžiniškus kiekius turinio itin greitai, Google bando saugotis nuo tokio turinio „okupacijos“. Atnaujintas vertinimo standartas dabar trumpinasi N-E-E-A-T:
- N – notability arba žinomumas;
- E – experience arba patirtis;
- E – expertise arba ekspertinės įžvalgos;
- A – authoritativeness arba autoritetas;
- T – trustworthiness arba patikimumas.
Jūsų gaunamos SEO paslaugos turėtų būti kuo labiau atribotos nuo perteklinio DI generavimo. Įvesdami patikimus autorius ir jais pasitikėdami galite generuoti turinį, kuris pagal N-E-E-A-T standartus būtų vertinamas daug geriau. Google algoritmas tokį turinį vertins geriau ir jūsų turinį 2025 metais vertins palankiau.
Augantis zero-click paieškų vaidmuo
Kaip jau minėjome, vis daugėja tų paieškų, kur vartotojai tikisi informaciją pamatyti iš karto, o ne spaudinėdami vieną nuorodą po kitos. Tai yra vadinamosios zero-click paieškos, dėl kurių šiek tiek sumažėja organiniai CTR rodikliai, kadangi vartotojai gauna informaciją apie juos dominančią temą be spaudinėjimo ant nuorodų.
Tam, kad pavyktų prisitaikyti, jūsų SEO agentūra turėtų padėti paruošiant ir (ar) adaptuojant turinį į kuo glaustesnį ir lengviau parašytą bei suprantamą. Taip dirbtinio intelekto paieškos variklio algoritmai surinks ir parodys būtent jūsų publikuotą informaciją. Šitaip puslapis išliks matomas net 2025 m., nors paspaudimų ir mažės.
UGC ir bendruomenės įsitraukimo svarba
SEO paslaugos 2025 metais turi padėti jums atsiriboti nuo akivaizdžiai dirbtinio intelekto sugeneruoto turinio. Kaip jau minėjome, didžiulis DI generuoto turinio kiekis ne tik, kad nepatinka pačiam Google, bet ir vartotojų akyse nėra toks vertingas, kaip tikrų žmonių įžvalgos.
Dėl to galėjote pastebėti, kad Reddit ir Quora nuorodos dažniau atsiranda jūsų paieškos rezultatai. Šiose platformose vyksta atviros diskusijos tarp tikrų žmonių ir tai tampa vis vertingesniu dalyku paieškos rezultatuose. Vartotojų atsiliepimų, komentarų ir bendruomenės įsitraukimo skatinimas padidina ne tik prekės ženklo žinomumą, bet ir užtikrina gerą vartotojų nuomonę dėl turinio patikimumo.
Jeigu ir jus domina galimybė sustiprinti savo SEO pozicijas 2025 metais, jums reikalinga patikima SEO agentūra. Marketrats.lt svetainėje rasite kontaktus, kuriais kreipęsi galite sutarti dėl konsultacijos ir gauti suasmenintas įžvalgas bei pasiūlymus dėl jums reikalingiausių SEO paslaugų.
Atsakyti