skaitmeninė rinkodara

Pagrindinis puslapis skaitmeninė rinkodara
Kaip išmatuoti skaitmeninės rinkodaros kampanijų efektyvumą? Atsako specialistas
Įrašas

Kaip išmatuoti skaitmeninės rinkodaros kampanijų efektyvumą? Atsako specialistas

Iliustracija – pexels.com Skaitmeninė rinkodara suteikia unikalią galimybę išsamiai matuoti kiekvienos kampanijos efektyvumą. Šie duomenys padeda suprasti – kas veikia, o kas ne, ir leidžia optimizuoti strategiją. Žinoma, kad priklausomai nuo pasirinktos reklamos strategijos reikia ir konkrečių matavimo rodiklių, taip pat ir gebėjimo tinkamai reaguoti į situaciją, kurioje esame. Vieni įrankiai geriausiai tinka, kai atliekama...

Kokie yra naudojimosi Google Ads reklama privalumai
Įrašas

Kokie yra naudojimosi Google Ads reklama privalumai

Skaitmeninės rinkodaros priemonės šiandien labai reikšmingai pakoregavo tai, kaip verslas pasiekia savo tikslinę auditoriją, kokiomis priemonėmis padidina konversijas, kaip didina savo prekės ženklo žinomumą ir kaip išmatuoja reklamos efektyvumą. Ir tokie pokyčiai labai tiesiogiai susiję būtent su Google Ads reklama, kuri šiandien yra pati populiariausia skaitmeninės rinkodaros priemonė. Todėl naudinga susipažinti su pagrindiniais naudojimosi Google...