Pagrindinis puslapis Reklama „Tele2“ savitarna: nuo paslaugų valdymo ir sutarčių pratęsimo iki asmeninių pasiūlymų

„Tele2“ savitarna: nuo paslaugų valdymo ir sutarčių pratęsimo iki asmeninių pasiūlymų

„Tele2“ savitarna: nuo paslaugų valdymo ir sutarčių pratęsimo iki asmeninių pasiūlymų

PR

Klientų patogumui „Tele2“ kviečia išbandyti savitarnos svetainę, kurioje lengvai ir greitai galėsite pasitikrinti savo duomenis ir sąskaitas, patogiai keisti mokėjimo planus bei pasirinkti kitas norimas paslaugas. Savitarną privatiems ir verslo klientams rasite http://mano.tele2.lt

„Kiekvienas iš mūsų norime savo laiką valdyti kuo paprasčiau. Jau įpratome daugumą paslaugų gauti vieno mygtuko paspaudimu savo telefone. Mūsų sprendimais, tokiais kaip „Tele2“ savitarna, galima valdyti visas savo paslaugas ir stebėti suvartojamų duomenų statistiką vos kelių žingsnių principu“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Reikalinga informacija pasiekiama akimirksniu

„Tele2“ savitarnos svetainė sukurta atsižvelgiant į klientų poreikius – čia nereikia laukti, o rasti atsakymus į iškilusius klausimus ar atlikti pakeitimus ypač paprasta. Prie savitarnos jungiantis pirmą kartą prireiks tik jūsų telefono numerio – tuomet SMS žinute gausite laikiną slaptažodį, kurį galėsite pakeisti.

Prisijungę prie savitarnos puslapio matysite daug aktualios informacijos: dabartinį mokėjimo planą, jo galiojimo laiką, einamojo mėnesio išlaidas, išklotines, sąskaitas ir naujus, jums skirtus pasiūlymus.

„Tele2“ savitarnos paskyroje vos per kelias minutes galite ne tik patikrinti savo duomenis, bet ir pakeisti savo planą, atstatyti užblokuotą telefono PIN kodą ar atlikti daugelį kitų veiksmų. Taip jums net nereikės vykti į saloną.

Viską valdote patys – naujas sutartis, mokėjimo būdus ar kredito limitą

Savitarnos svetainėje mano.tele2.lt kiekvienas „Tele2“ klientas gali paprastai tvarkyti savo sutartis. Sudarysite naują ar pratęsite ankstesnę sutartį, pasibaigus jos terminui arba likus ne daugiau nei 1 mėnesiui iki termino pabaigos.

Lengvai galima pakeisti ir mokėjimo planą. Jei sutarties terminas jau pasibaigęs, mokėjimo planą galima keisti į bet kurį iš tuo metu siūlomų planų. Jei sutarties terminas dar nepasibaigęs, mokėjimo planą galima keisti į planą tik su didesniu mėnesiniu mokesčiu.

Taip pat čia visuomet galite pasitikrinti savo einamojo mėnesio sąskaitos dydį ir išrašytos sąskaitos mokėtiną sumą. Patogu ir tai, kad savitarnoje bet kada galite pasikeisti paslaugų kredito limito dydį – jis padeda apsisaugoti nuo netikėtai didelių sąskaitų ir įspėja, kai nustatytas limitas yra pasiekiamas.

Be to, savo asmeninėje „Tele2“ paskyroje rasite visą informaciją apie sąskaitų apmokėjimo būdus, terminus ar permokas. Prireikus čia pat galėsite peržiūrėti  savo paslaugų išklotinę. Užblokavę PIN kodą, savitarnoje rasite savo telefono SIM kortelės PUK kodą, kurio prireiks telefono įjungimui.

„Mano Tele2“ – jūsų išmaniajame telefone

Kasdienes „Tele2“ paslaugas tvarkyti galite ir patogioje savitarnos programėlėje „Mano Tele2“. „Android“ naudotojai ją ras internetinėje parduotuvėje „Google Play“, o turintys „iPhone“ išmaniuosius – „App Store“.

Programėlėje taip pat galėsite peržiūrėti duomenų kiekio likutį, apmokėti sąskaitas, sekti kredito naudojimą, užsisakyti papildomą duomenų paketą ar kitas paslaugas.

Be to, pagrindiniame telefono ekrane įsidiegę programėlės valdiklį, galėsite greitai ir net neįjungdami programėlės pasitikrinti duomenų likutį ir einamosios sąskaitos dydį.

Informacija atnaujinama net ir naudojantis „Wi-Fi“ ryšiu, o savo numerio informaciją matysite prie programėlės prisijungę ir kitame telefone.

Daugiau informacijos rasite www.tele2.lt, „Tele2“ salonuose arba paskambinę telefonu 117.

Naujienos iš interneto